Vanzarile de jocuri PS4 aproape s-au dublat in timpul pandemiei

Nu este surprinzator, oamenii au cheltuit o multime de bani pentru jocuri video in timpul pandemiei coronavirusului.

In ultimele sale venituri financiare, Sony a raportat ca 91 de milioane de jocuri PS4 au fost vandute in perioada de trei luni pana la 30 iunie 2020. Aceasta este o crestere de 83% la nivelul de 49,8 milioane de vanzari raportate pentru acelasi trimestru al anului trecut.

S-au vandut impresionant de bine – 18,5 milioane de exemplare. Din nou, aceasta este o crestere masiva a celor 11,7 milioane de titluri de prim-party vandute in acelasi trimestru al anului trecut.

Multi proprietari de PS4 au fost blocati in interior, asa ca nu este surprinzator sa auziti ca 74% din jocurile au fost cumparate digital in ultimul trimestru. In plus, PS Plus – un serviciu de abonament care este necesar pentru a juca jocuri PS4 online – se ridica acum la 44,9 milioane de membri, in crestere de la 41,5 milioane la sfarsitul ultimului trimestru.

In timp ce software-ul prospera, hardware-ul continua sa scada. Compania a vandut 1,9 milioane de console PS4 in perioada de trei luni, care este in crestere fata de trimestrul precedent (1,4 milioane), dar a scazut cu 41% fata de acelasi trimestru al anului trecut (3,2 milioane). Sistemul va fi in curand inlocuit de PS5, care este inca prevazut pentru a iesi in acest sezon de sarbatori.

„Desi factori precum restrictiile datorate angajatilor care lucreaza de acasa si restrictiile de calatorie internationala raman, sunt luate masuri necesare si pregatirile sunt lansate cu lansarea consolei programata pentru sezonul de vacanta 2020”, a declarat Sony investitorilor in raportul de castiguri de astazi .

Totusi, jocurile au fost un loc luminos pentru Sony in acest trimestru. Divizia a inregistrat vanzari de 606 miliarde de yeni (aproximativ 5,7 miliarde de dolari) in timpul trimestrului, in crestere de la 457 de miliarde (aproximativ 4,3 miliarde de dolari) in aceeasi perioada a anului trecut.

Aproape toate celelalte parti ale activitatii Sony, inclusiv televizoare, smartphone-uri, camere si filme au inregistrat o scadere de la an la an. Totusi, sfertul nu a fost abil pentru Sony. Vanzarile totale ale companiei au fost de 1,97 trilioane (aproximativ 18,6 miliarde USD) pentru trimestru, in crestere de la 1,92 trilioane (aproximativ 18,1 miliarde dolari) anul trecut.

Venitul operational a fost, insa, de 228 miliarde (aproximativ 2,15 miliarde dolari), in scadere de la 230 miliarde (aproximativ 2,18 miliarde dolari) in acelasi trimestru al anului trecut.