Strategii de promovare SEO menite sa consolideze reputatia online

Offpage SEO reprezinta o modalitate de optimizare a prezentei online si offline a unei companii, prin utilizarea continutului, a relatiilor si legaturilor, cu scopul de a crea o experienta optima pentru prospecti si pentru motoarele de cautare. Aceasta tehnica genereaza cresteri treptate ale marcii in clasamentul cautarilor, imbunatatind si traficul pe site, pe care il transforma in conversii.

In lumea SEO, stim ca prezenta in mediul online a companiei este influentata de opinia bazata pe recenzii, comentarii online si orice alt tip de informatie pe care il regasim in mediul online. Prin urmare, optimizarea SEO offpage trebuie sa fie o prioritate pentru noi. Pentru a stabili starea de facto a prezentei companiei in mediul online, puteti solicita un audit oferit de servicii-seo.net si puteti opta pentru un abonament pentru promovare seo.

Pentru ca scopul nostru este acela de a crea o postare accesibila, interesanta si utila, vom incerca sa sintetizam toate aceste criterii pe baza unor termeni umbrela pe care ii vom denumi in felul urmator: brand, audienta si continut. Intentia noastra este aceea de a oferi o prisma prin care va puteti canaliza eforturile si un cadru prin care puteti transforma in realitate aceste eforturi.

Brand – atunci cand produsul sau serviciul oferit de compania dumneavoastra este incadrat in categoria celor mai bune, demersurile SEO devin mult mai usoare. Acest lucru se datoreaza faptului ca, atat in mediul online, cat si in cel offline, oamenii spun lucruri despre produse si marci, ceea ce ar putea genera mai multe vizite pe site, recenzii pozitive si terte site-uri care contribuie la cresterea vanzarilor pentru produsul sau serviciul oferit de dumneavoastra. Acest lucru se intampla insa numai in cazul in care va concentrati atentia pe crearea unuia dintre cele mai bune produse de pe piata.

Audienta – cu cat cunoasteti mai bine publicul, cu atat va va deveni mult mai usor sa interactionati cu el. Pentru asta, brandul trebuie sa se concentreze pe prezenta; este esential ca acesta sa monitorizeze si sa raspunda la intrebarile adresate de utilizatori si sa raspunda la comentarii in timp util. Totodata, este esential sa fie uman si sa interactioneze in mod real, vizand promovarea constanta a marcii. De asemenea, proactivitatea este si ea importanta; unul dintre cele mai bune metode de a ajuta marca este acela de a folosi mediul social drept o resursa pentru comunitatea online pe care site-ul o deserveste.

Continut – atunci cand spun continut, cei mai multi oameni se gandesc la text, imagini, videoclipuri si informatii distribuite prin intermediul retelelor sociale. In realitate, continutul reprezinta intreaga experienta pe care brandul o proiecteaza, creeaza si permite accesul online si offline: de la logo-uri si linii de tag-uri, apeluri telefonice, semne, texte de pe blog, imagini etc. Actiunile de promovare prin seo se ocupa de toate aceste aspecte, astfel incat sa contureze un continut unic si cat mai relevant pentru audienta careia i se adreseaza.

Companiile trebuie astfel sa acorde o atentie deosebita mijloacelor de promovare onpage si offpage, astfel incat sa se asigure ca indeplineste toate functiile necesare unei prezente online remarcabile.