Review pentru noul iPhone 11 Pro

Mai mult decat orice alt eveniment iPhone din memoria recenta, lansarea noilor telefoane Apple a avut accentul pe continut. Apple a inceput transmisia cu mai multe demo-uri de jocuri Arcade, in timp ce marele anunt a inregistrat o schimbare in pozitionarea iPhone pe un fundal al scaderii vanzarilor de smartphone-uri din pricina preturilor foarte mari.

Telefonul ia locul liniei R. De data aceasta, „flagship-ul” la nivel de intrare este de 699 USD, in timp ce Pro si Pro Max se ocupa de dispozitivele cu nivel premium, la pretul de 999 USD, respectiv 1.099 dolari. Apple a stabilit aceste preturi odata cu iPhone X acum doi ani.

Ecranele au fost completate pentru „Super Retina XDR” de pe Pro. Ambele sunt 458 PPI, respectiv 5,8 si 6,5 inci. Crestatura (notch-ul) ramane, chiar si in timp ce companii precum Samsung intra intr-un model de decupaj mai subtil, ca sa nu mai vorbim de toate acele companii care experimenteaza in prezent cu camere de tip pop-up.

 

Cele trei camere de pe iPHone 11 Pro sunt urmatoarele:

 

  • Camera de 12MP ultra wide (13mm f / 2.4)
  • Camera cu unghi larg de 12MP (26mm f / 1.8)
  • Camera foto de 12MP (52mm f / 2.0)

*Toate sunt capabile sa filmeze videoclipuri 4K la 60FPS.

 

In ciuda caracteristicilor si abilitatilor acestor camere, pozitionarea lor este cel putin ciudata. Amplasate intr-un patrat pe spatele telefonului, acestea formeaza un triunghi inestetic, extras din filmele SF. De fapt, toate versiunile iPhone 11 au o cutie de fotografiat in spate, de dragul imaginilor cu o uniformitate estetica uimitoare.

Cea mai mare parte a inovatiei in camerele de telefonie inteligenta se intampla pe partea de software, iar acest lucru pare sa fie cazul si aici. Marea caracteristica a camerelor de pe spatele telefoanelor iPhone 11 Pro este Deep Fusion, care functioneaza similar cu fotografiile HDR.

Dispozitivele sunt primele care au facut fata noului cip A13 de la Apple, care promite o procesare mult mai rapida ,,cel mai rapid vreodata de pe un smartphone” potrivit companiei. Asta inseamna, in mod firesc, jocuri din ce in ce mai bune, aducandu-ne inapoi la partea de continut despre care discutam in partea de sus a acestei povesti.