Construirea paginilor web si a site-urilor responsive

Fie ca ne facem propriul nostru site sau este al unei firme, optimizarea acestuia trebuia facuta la parametrii optimi cu tot ceea ce tine aceasta. Specialistii in web design de pretutindeni cauta sa raspunda nevoilor si provocarilor la care sunt solicitati, iar lucrul la crearea unui site poate fi cu adevarat problematic cu cat acesta se cere a fi mai complex.

De la simple proiectari si administrari de bloguri, la gestionarea site-urilor de banci sau cumparaturi online in care se cer aplicatii mobile, securitate sporita sau coduri, aceasta sunt numai cateva hopuri pe care trebuie sa le treaca acesti specialisti, lucru care nu este deloc usor.

Crearea unui site se face in cod HTML, cu comenzi precise de culoare, dimensiune, font, la care se adauga avansarea usor, dar sigur, spre animatii, comenzi de ”Go To” si altele, totul venind astfel de la simplu la complex cat ai clipi.

Insa, in ziua de astazi, o mare provocare o reprezinta realizarea unui site responsive, care are ca scop adaptarea la orice tip de device, dimensiuni sau imagini abordeaza utilizatorul astfel incat sa-i fie facilitat accesul. Realizarea acestui tip de site a venit ca un raspuns la accesarea aproape apocaliptica de pe telefonul mobil cu care populatia mondiala s-a obisnuit in ultimul timp in dauna calculatorului sau a altui device.

programator

Numarul mare de ore state la munca, la scoala sau in orice alt loc, nu permite utilizatorilor internetului care sunt de ordinul miliardelor sa le acceseze prin alt mijloc decat a telefonului mobil si rareori a laptopului sau tabletei.

Astfel, provocarea specialistilor in web design o reprezinta acest lucru, care trebuie sa se adapteze in functie de necesitatile populatiei si sa le raspunda acestora printr-un site bine pus la punct si optimizat, sa ofere lejeritate in accesare indiferent ca ai un telefon de ultima generatie sau unul ceva mai vechi.

Google a dezvoltat in prealabil acest tip de tehnologie de tip responsive ca sa raspunda la celalalte site-uri care nu au capacitatea sa se adapteze functie de nevoile utilizatorilor si sa le taxeze, obligandu-le astfel sa faca optiuni rapide si comode pentru orice tip de device.

Numarul traficului de tip mobil este aproape jumatate din totalul traficului pe internet o spun specialistii Google, iar achizitionarea pachetelor de tip responsive se vrea a fi pe langa un premiu si o lovitura de imagine.

Astfel, firmele mari de pe mapamond cauta sa-si imbunatateasca eficient sistemele, astfel incat orice provocare apare sa existe capacitatea sa se raspunda intr-un timp util fara a aparea vreo inexactitate sau vreo bariera in ceea ce priveste navigarea web.